Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Pharmacy Summer Haul - Καλοκαιρινές αγορές από το φαρμακείο


Αφού το σκέφτηκα και το μελέτησα διεξοδικά - γιατί έτσι που μας κατάντησαν κάθε φορά που θέλω να ψωνίσω πρέπει να κάνω 17 meeting με το πορτοφόλι μου και τον εγκέφαλό μου για να το αποφασίσω-ήρθε η ώρα για το καλοκαιρινό pharmacy shopping ή αλλιώς μπες στο φαρμακείο και όπου μας βγάλει!! 
Αυτή την φορά δεν ψώνισα από κάποιο Online φαρμακείο γιατί κάθε φορά παρασύρομαι και το πορτοφόλι μου παθαίνει σύγκρυο και ανεβάζει πίεση αν και πραγματικά σε τιμές συμφέρει καλύτερα.
Είμαι η Λίνα και έχω να κάνω online αγορές πάνω από 3 μήνες!


Επισκέφτηκα λοιπόν κοντινό αγαπημένο φαρμακείο όντας αποφασισμένη για το τι θέλω, και με συγκεκριμένο προϋπολογισμό(είπα από μέσα μου αλλά γέλασα περιπαιχτικά μαζί μου!). 

Όπως βλέπετε και στην φωτογραφία ικανοποίησα εν μέρει την καλοκαιρινή μου wishlist  και πρόσθεσα κάποια νέα πραγματάκια!

Το Fleriana σπρέι είναι ένα φυσικό αντικουνουπικό γαλάκτωμα σώματος από 100% εκχυλίσματα λουλουδιών. Θα σας κάνω μία ανάρτηση ειδικά για το κεφάλαιο κουνούπια γιατί είμαι ο νούμερο ένα στόχος όλων των κουνουπιών του πλανήτη και το έχω ψάξει το θέμα εκτενέστατα. Σύντομα εδώ να σας πω ότι από όσα έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο έχει την πιο ανεκτή μυρωδιά τόσο που εμένα μου αρέσει και λίγο (είμαι μαζόχα το ξέρω). Μυρίζει σαν λεμονάκι και κάνει την δουλειά του μια χαρά!

Το Frezyderm Color Velvet  το έχει λατρέψει πολύς κόσμος και είπα να το διαπιστώσω κι εγώ. Πρόκειται για αντηλιακό με μεγάλο δείκτη προστασίας και χρώμα! Θα πρέπει να το δοκιμάσω πρώτα για λίγο καιρό και μετά να σας πω γνώμη. Αναμείνατε.... 

Το Lip Butter Gloss του Κοrre ήταν παράπλευρη απώλεια/αγορά. Το συγκεκριμένο είναι σε απόχρωση peach. 

Η πάντα ευγενική και πολύ εξυπηρετική κοπέλα από το φαρμακείο μου έδωσε 2 δειγματάκια Selft Tan Frezyderm και 2 ακόμα δειγματάκια από μάσκα προσώπου Lierac!

Δωράκι ένα τσαντάκι του korre με φερμουάρ!!!

H άψογη εξυπηρέτηση που έχω στο φαρμακείο αυτό είναι ένας από τους λόγους που το προτιμώ ακόμα κι αν δεν βρίσκω ακριβώς τις τιμές των online φαρμακείων. Έχουν ξεχωριστή κοπέλα για τα καλλυντικά και το ευχαριστιέμαι κάθε φορά!!

Εσείς κάνετε πρόσφατα κάποιες αγορές από φαρμακείο;
Έχετε δοκιμάσει κάποιο από το προϊόντα αυτά;

Φιλιά
Λίνα 

23 σχόλια:

  1. Τελικά το πήρες εκαι εσύ το αντηλιακούλη ε; Να το ευχαριστηθείς!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην γλίτωνε!! Θα αντικαταστήσει το make up για τις πρωινές ώρες!!
      Σ ευχαριστώ Μαίρη μου!!
      Φιλιά Πολλά!!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Λινα μου!!!! Το αντικουνουπικο το εχω δοκιμασει κι εγω και μου αρεσε πολυ!!! Να ξερεις οτι εχεις συμμαχο στα τσιμπηματα που ειμαι εγω...εχε υποψιν σου οτι τα δικα μου τσιμπηματα (φαντασου 8 στα 10)επιμολυνονται με αποτελεσμα να κανω ειδικη θεραπεια απο παιδι ωστε το δερμα μου να αναπτυσει αμυνα.......Σου συνηστω ακομη 2πολυ καλα αντικουνουπικα, το Μύρτιλο του ΚΟρρε και το Crilen από Frezyderm! Σε φιλώ, Μαριφάνη (it's raining pearls)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριφανή!! Δεν είμαι μόνη μου!! Το crilen το έχω δοκιμάσει είναι πολύ καλό απλά είναι πολύ ακριβό θεωρώ!! Του Κορρε όχι δεν το έχω δοκιμάσει το είδα σήμερα στο φαρμακείο θα το δοκιμάσω!! Έχω κι χώ μεγάλο πρόβλημα και είχα τρεξίματα στο παρελθόν...τώρα πλέον το έχω αποδεχτεί και το καταπολεμώ όπως μπορώ!!

      Διαγραφή
  3. Το Fleriana το έχω και γω! Παραδόξως δεν βρωμάει και είναι αποτελεσματικό !
    Με το καλό να τα χαρείς (το συγκεκριμένο lip gloss , σε tube, δεν μου άρεσε πάντως που το είχα πάρει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aχ αλήθεια δεν σου άρεσε??Κρίμα...θα το δοκιμάσω κι εγώ λίγες μέρες να σου πω αν συμφωνώ!!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα απ'όλα αυτά αλλά φαίνονται πολύ ωραία! Περιμένω το review για το Frezyderm! Με γεια Λινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ Μαριάννα μου!! Θα τα δοκιμάσω όλα και θα σας πω απόψεις!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Με γεια σου! Ανυπομονούμε για το review του Frezyderm! Σκεφτόμαστε να το πάρουμε κι εμείς. Σε τι τιμή το βρήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γύρω στα 20 ευρώ...αλλά σε online το βρίσκεις πολύ πιο φτηνά!! Η κανονική του είναι 28 αν θυμαμαι καλά!!
      Σας ευχαριστώ κορίτσια!!

      Διαγραφή
  6. Το Frezyderm είναι ένα από αυτά που χρησιμοποιώ και μέχρι στιγμής είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!!!
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ περίεργη κι εγώ να δω πως είναι...με μία πρώτη επαφή μου αρέσει πολύ!!
      Φιλιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  7. Ψωνίζω τα καλλυντικά μου μόνο από φαρμακείο και, μάλιστα, έχω βρει ένα στο κέντρο που έχει όλα τα δερμοκαλλυντικά 10% κάτω από τις συνήθεις τιμές! Τέλειες αγορές!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ ωραία..εγώ ακόμα δεν έχω βρει κάποιο που να τα έχει όλα όλα αλλά συμβιβάζομαι!!
      Φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. megeiaaaaa sou lina mou!!!!!!!
    gia to korres lip butter prepei na kaneis review kai swatch!!to 8elw ki egwwwwwwww!! :D
    Kalo savvatokuriako!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Oposdipote gia tis Frezyderm na mas peis entyposeis !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Περιμένω εντυπώσεις για τα Frezyderm προϊόντα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χα-χα! 3μήνες βρε θηρίο? Έλειψα λίγο αλλά με την α΄ευκαιρία επισκέφτηκα όλες τις αγαπημένες φίλες (νέες και παλιές). Έχω χάσει επεισόδια...I am here να με κατατοπίσεις και να σου πω (μεταξύ μας) καλοκαιράκι είναι...μια-δυό παρασπονδίες (μέχρι εκεί έτσι??) δεν πειράζει! Το χουμε ανάγκη ! Και το αξίζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλη μου Γιάννα, έλειψες πολύ, όχι λίγο!! Τι έγινε, ελπίζω ο λόγος να είναι γιατί το έχεις ρίξει με τα μούτρα στην δουλειά και μας ετοιμάζεις κάτι καλό!! Περιμένω νέα σου!! Μυστικό : γυρίζει ο τροχός σιγά σιγά και με βλέπω για πολλά hauls!!

      Διαγραφή
  12. Υπεροχες αγορες κοριτσιι μπραβο!
    και εγω θα κανω οπου ναναι για να ανανεωθουμε λιο να ανοιξει και ο καιρος! εγω πηρα απο εδω https://www.qpharmacy.gr/ εσυ απο που προτιμας να αοραζεις τα υλικα σου απο φαρμακειο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...