Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Picks Of The Week

 Καλό Μήνα!!

Και αφού τον τελευταίο καιρό υπάρχουν αφραγκίες είπα κι εγώ να βάλω κάποια αγαπημένα μου κομμάτια σε μία συγκεντρωτική ανάρτηση και να τα μοιράζομαι μαζί σας μιας και ούτε λόγος για ψώνια και έξοδα. Ίσως κάποιες να με νιώθετε!

Nα και το δεύτερο Picks Of The Week λοιπόν!!!(δείτε το πρώτο εδώ)
Φρέσκο φρέσκο!!



Βillabong On The Beach Top (για να ταξιδέψουμε λίγο με το φόντο)
Mint Green Ancle Skinny Jeans (λατρεμένο χρώμα)
Rimmel Stay Matte Pressed Powder (αγαπημένη πούδρα για πολλές bloggers και youtubers)
Ray Ban Wayfarer (ναι ναι έχω παρόμοια αλλά τι να κάνουμε αγάπες είναι αυτές)
Βερνίκι Maybelline Color Show Sapphire Siren (το θέλω βρε κορίτσια!)
Αsos Scallop Double Buckle Across Body Bag (απλά μ'αρέσει)
Οwl-Shaped earring holder (ναι!για να βάζεις τα σκουλαρίκια σου!!χιχι το βρήκα εδώ)
Βιβλίο - Το Μαγαζάκι των Αυτοκτονιών Jean Teule Εκδόσεις Modern Times(περίληψη : "πουλάει ό,τι χρειάζεστε για να αυτοκτονήσετε, με σλόγκαν "Αποτύχατε στην ζωή σας; Με εμάς θα έχετε έναν επιτυχημένο θάνατο!"  Δεν θα μου ξεφύγει θα το αγοράσω σίγουρα )

Έχετε κάτι από αυτά;
Ελπίζω να σας άρεσαν οι επιλογές μου!
Τώρα εδώ κάτι ήθελα να γράψω αλλά το ξέχασα τώρα...συγχωρέστε με(που να σφίξουν κι οι ζέστες)

Μην ξεχνάτε να μου αφήνετε ότι σχόλια θέλετε από κάτω..ας γίνουμε interactive και όποια θέλει ας φτιάξει παρόμοιο Post!!

Φιλιά!
Λίνα

27 σχόλια:

  1. Πόσο τέλειο είναι αυτό το βεραμάν σε παντελόνι! Το αγαπώ!
    Αλλά και τα υπόλοιπα είναι υπέροχα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι θέλω να προσθέσω στην συλλογή μου ένα τέτοιο παντελόνι!

      Διαγραφή
  2. Teleia lina:D:D Vasika ola mou aresan alla h tsanta k to panteloni einai super.Latrevw ta pantelonia me xrwmata,exw parei Ena koralli kai auto to veraman einai peirasmos:D:D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Το μαγαζάκι των αυτοκτονιών" το διάβασα πριν 2-3 χρόνια... Καλές εντυπώσεις που είχε αφήσει (απλά το περίμενα λίίίγο πιο σκοτεινό!)
    Λατρεύω τις κουκουβάγιες, οπότε περιττό να σου γράψω τί χάζευα πιο πολλή ώρα!!!
    ;-)
    Φιλάκια!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιο πολύ χιούμορ μάλλον θα έχει παρά σκοτεινό...αν και μου αρέσουν και μένα τα σκοτεινά βιβλία!!
      Καλό Μήνα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  4. Πάλι ετοίμασες outfit βλέπω ε; χιχι

    Είναι όλα τέλεια!!!

    Αλλά η κουκουβάγια και το μπλουζάκι με ενθουσίασαν περισσότερο!!!!!!

    Δηλώνει καλοκαίρι τόσο απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aααα χαίρομαι που σας αρέσει η κουκουβάγια..νόμιζα ότι ίσως δεν αρέσει αλλά είναι πρωτότυπη!!

      Διαγραφή
    2. Δεν ξέρω για τους άλλους εγώ είμαι υδροχόος και λατρεύω όλα τα παράξενα! χι χι
      Επίσης είναι πολύ χρήσιμη και σίγουρα ομορφαίνει το δωμάτιό σου!!!

      Διαγραφή
    3. Ναι έτσι ακριβώς!! Αυτό σκέφτηκα κι εγώ και την έβαλα..να ξεφεύγουμε λίγο και από τα συνηθισμένα!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα, αλλά το παντελόνι κλέβει την παράσταση! Υπέροχο χρώμα!

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. λατρεμένο χρώμα πράγματι το mint green! Καλό μήνα!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ υπέροχα όοολα!!! Ειδικά η τσάντα και το μανό!! :) Καλό μήνααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και επειδή μου κίνησε το ενδιαφέρον το βιβλίο, ανακάλυψα ότι έχει βγει και ταινία που λέγεται "Μπουτίκ για αυτόχειρες"!!! Τέλειο?? :)

      http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IcqNBavcZ3w

      Διαγραφή
    2. Nαιιιι έχει βγεί και σε ταινία και μάλιστα τώρα πρόσφατα!! Αλλά θέλω πρώτα να διαβάσω το βιβλίο!!

      Διαγραφή
  8. exw tetoio pantelonaki!!!!
    auto pou 8elw omws twra einai to mano...ti katapliktiko xrwma!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχει κυκλοφορήσει αυτή η σειρά βερνίκια και έχει πολύ ωραία χρώματα..έχει και ένα πολύ ωραίο κοραλί!

      Διαγραφή
  9. ΄Ενα και ένα όλα. Θα μείνω στο παντελόνι(θέλω ένα τέτοιο ΤΩΡΑ) και στα γυαλιά που τα έχω βάλει μήνες τωρα στο μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως παντελονάκια κυκλοφορούν πολλά τέτοια στην αγορά και μάλιστα μπορείς να βρεις και οικονομικά!! Όσο για τα γυαλιά είναι έρωτας!
      Καλό Πάσχα Κορίνα!

      Διαγραφή
  10. Είναι υπέροχο όλο το outfit! τα χρώματα τους είναι τέλεια!!!nice post lina!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ, σε νιώθω λέει...φάτε μάτια ψάρια..Τι βιβλίο είναι αυτό?? Μου άρεσε και το αμάνικο γιατί μυρίζει καλοκαίρι! Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φάτε μάτια ψάρια!! Λες να ονομάσω έτσι την στήλη??Χαχα!!
      Το βιβλίο πρέπει να είναι αστείο..μάλλον θα πάω να το πάρω..και θα γράψω εντυπώσεις!!
      Καλό Πάσχα!!

      Διαγραφή
  12. τέλειοοο,και έχω πάρει τέτοιο χρώμα παντελονάκι,το αγαπώ !!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...