Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Review : Bioten Scrub Cream με μέλι και κουκούτσι βερύκοκου


Το αγαπώ, το αγαπώ, το αγαπώ!!!

Έχω πολλούς λόγους να αγαπώ αυτό το scrub και την bioten γενικότερα!!
Να ξεκινήσω από το ότι είναι μια ελληνική εταιρεία, να συνεχίσω τονίζοντας ότι τα προϊόντα της περιέχουν φυσικά συστατικά, οι τιμές είναι πολύ προσιτές και επιπλέον την βρίσκεις σχεδόν παντού ακόμα και στο super market της γειτονιάς σου!!

Ακόμα να ενθουσιαστείς;

Τώρα θα σου μιλήσω για αυτό το αγαπημένο μου scrub!!

Σύμφωνα με την συσκευασία: 
Είναι μια κρέμα με μέλι και φυσικούς κόκκους από κουκούτσι βερύκοκου που καθαρίζει αποτελεσματικά τους πόρους αφαιρώντας απαλά το σμήγμα και τα νεκρά κύτταρα από το δέρμα.
To μέλι είναι ένας φυσικός ενυδατικός παράγοντας που βοηθά το δέρμα να διατηρήσει το ιδανικό επίπεδο υγρασίας ενώ οι κόκκοι διασφαλίζουν μια απαλή απολέπιση, βελτιώνοντας τον τόνο και την υφή της επιδερμίδας. Το δέρμα καθαρίζεται σε βάθος, γίνεται πιο λείο και ακτινοβολεί φυσική ομορφιά!!

Η γνώμη μου : 
Την αγαπώ! (το ξαναείπα ε;) Οκ οκ!!
Να σας πω ότι το scrub αυτό όποτε το χρησιμοποιώ αφήνει το δέρμα μου πολύ απαλό και λαμπερό. Οι κόκκοι είναι κατά την γνώμη μου όσο πρέπει, ούτε πολλοί αλλά ούτε και πολύ μεγάλοι, μια χαρά για μια σωστή απολέπιση για μία ή δύο φορές την εβδομάδα!!
Έχω παρατηρήσει ότι αφαιρεί τα μαυράκια αν και ποτέ δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα, έχω δεί βελτίωση!
Το άρωμα είναι υπέροχο!!


Δεν περιέχει parabens.
Κοστίζει περίπου 4 ευρώ.
Θα την αγοράσω ξανά και ξανά!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;;
Φιλάκια!
Λίνα
Η ανάρτηση αυτή δεν είναι διαφημιστική, είναι ενημερωτική και το προϊόν το έχω αγοράσει με δικά μου χρήματα.

18 σχόλια:

  1. einai ena arketo kalo kai oikonomiko scrub kai gia mena,isos auti ti periodo na mi me kaliptei alla elpizo otan iremiso na mporeso na to xanaxrisimopoiiso . filakia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλό!!Για μια φυσιολογική επιδερμίδα είναι ότι πρέπει!

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά σκοπεύω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το scrub δεν το χω δοκιμασει...αλλα μου αρεσουν τα Bioten οποτε ειναι σιγουρα στη λιστα μου τωρα!
    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμμμ πως και μου ξέφυγε αυτό; Σίγουρα θα το δοκιμάσω μετά απο τα καλά σου λόγια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν το έχω δοκιμάσει αλλά το άρωμα του πρέπει να είναι πολύ καλό, και η τιμή του τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεμενα Bioten!!!! Και ναι την εχω δοκιμασει. Τωρα εχω της Garnie αλλα μολις τελειωσουν τα σωληναρια θα το ξαναπαρω σιγουρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ στην αρχή ήμουν επιφυλακτική αλλά τελικά το αγάπησα!!

      Διαγραφή
  7. Να μαι κι εγω!το εχω δοκιμασει σε αλλο αρωμα!ειναι πολυ αποτελεσματικα!ειδικα αν συνδυασεις μι βουρτσα σωματος και το λαδακι της εταιρειας που κανει θαυματα!απο τα Bioten οτι εχω δοκιμασει με αφησαν ολα ευχαριστημενη!σε ευχαριστω για το σχολιακι σου!θα σε παρακολουθω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το έχω στη λίστα μου και μετά το ποστ σου, θα το πάρω σίγουρα. Φιλάκια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...