Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Review: Le Petit Marseillais για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά


Kαλησπέρα σας!!

Σε αυτό το post θα σας μιλήσω για όλη την σειρά (σαμπουάν, κρέμα και μάσκα μαλλιών) Le Petit Marseillais για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.

Ήθελα πολύ καιρό να δοκιμάσω προϊόντα αυτής της εταιρείας και μιας και το τελευταίο καιρό προσπαθώ να περιποιούμαι όσο πιο καλά μπορώ τα μαλλιά μου αποφάσισα να δοκιμάσω όλη την σειρά.


H συγκεκριμένη λοιπόν σειρά περιέχει γάλα Καριτέ και Μέλι.
Σύμφωνα με την συσκευασία:
Το γάλα Καριτέ είναι πλούσιο σε φυτικά λιπίδια που αναπλάθουν και ενυδατώνουν τα μαλλιά.
Το μέλι θρέφει και απαλύνει.
Τα μαλλιά είναι βαθιά ενυδατωμένα, ξαναβρίσκουν την ελαστικότητά τους και την απαλότητά τους.

Σε γενικές γραμμές μετά από χρήση 2 εβδομάδων είμαι πολύ ευχαριστημένη.
Το άρωμα είναι υπέροχο και μου μυρίζει ακόμα και μετά από το styling (βάζω αφρό και κάνω πιστολάκι). Νιώθω τα μαλλιά μου πιο ανάλαφρα, πιο λαμπερά και φυσικά είναι πιο ευκολοχτένιστα.
Ειδικότερα να πω ότι μου άρεσε πιο πολύ η κρέμα και η μάσκα μαλλιών,  με το σαμπουάν δεν ενθουσιάστηκα και τόσο.






Επίσης κάτι που μου άρεσε πολύ είναι ότι η μάσκα μαλλιών περιέχει πολύ προϊόν σε σχέση με άλλες μάσκες που κυκλοφορούν στο εμπόριο, είναι μια αρκετά μεγάλη συσκευασία.(!!!!!)









Σίγουρα θα αγοράσω ξανά την κρέμα μαλλιών αλλά και την μάσκα.
Για το σαμπουάν μάλλον θα πειραματιστώ και με τις άλλες σειρές, έχει και άλλες δύο αν θυμάμαι καλά. Θέλω πολύ να δοκιμάσω και το λαδάκι που έχει στην ίδια σειρά αλλά δυστυχώς δεν το έχω βρει πουθενά ακόμα.

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα της εταιρείας;
Πως σας φάνηκε;


 Φιλάκια Πολλά!!
     Θα τα πούμε στο επόμενο post!!


υ.γ. : Πείτε αν σας αρέσουν τα διάφορα κολπάκια που βάζω στις φωτογραφιές κι αν ναι, θα τα   καθιερώσω.

25 σχόλια:

  1. και εγω προσφατα πηρα τη μασκα μαλλιων με λιναρι και γλυκο αμυγδαλο,την ασπρη συσκευασια και μου αρεσε παρα πολυ.πιστευω οτι αξιζουν τα λεφτα τους,ειδικα οι μασκες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπώ πολύ την ενυδατική λοσιόν σώματος στο πράσινο μπουκάλι και τη σειρά μαλλιών με γιασεμί και λευκή άργιλο!!! Στο παρελθόν επειδή είχα αρκετά ανοιχτόχρωμες ανταύγιες έπαιρνα τη σειρά με χαμομήλι!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα προϊόντα σώματος!!
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  3. Την ίδια σειρά τη χρησιμοποιώ κι εγώ κατά καιρούς,αλλά μόνο το σαμπουάν και το conditioner!Μυρίζουν φανταστικά,τα αγαπώ..Τώρα έχω το conditioner ξανά.Το λαδάκι είναι εξαιρετικό,δοκίμασέ το! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα έχω να πω...η σειρά είχε καταπληντικη μυρωδια!! Το μονο προιον που δεν μου αρεσε ηταν το λαδακι...το εχω μονο για το καλοκαιρι στη παραλια σαν προστατευτικο απο τις ακτινες του ηλιου...μου λαδωνε το μαλλι πολυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου αρέσει πολύ η μυρωδιά!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    2. kκαταπληντικη μυρωδια δεν νομιζω...μαλλον καταπληκτικη εννουσα!!!!
      χιχιχι

      Διαγραφή
  5. Έχω δοκιμάσει μόνο το σαμπουάν και μου άρεσε η μυρωδιά του!!
    Την κρεμούλα όμως την έβαλα στο μάτι μετά το review σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρέμα είναι καλή και πιστεύω θα μείνεις ευχαριστημένη!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  6. να πάρεις και το λαδάκι που είναι απλάυπέροχο!!!!!τη μάσκα δεν ην έχω δοκιμάσει πο΄τε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου Λίνα! καταρχάς σ'ευχαριστώ για το μνμ στο μπλογκ μου! Από le petit marseillais έχω δοκιμάσει τη μάσκα που δείχνεις και την κρέμα χεριών. Και δυστυχώς πρεεπι ν ασου πω πως με κανένα από τα δύο δεν έμεινα ευχαριστημένη... Καμία ενυδάτωση. Ισα ισα η μάσκα μου τα έκανε σαν άχυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ ευχαριστώ για το σχόλιο σου!!
      Κρίμα που έμεινες απογοητευμένη αλλά δεν ταιριάζουν όλα σε όλες μας!!
      Καλά κρέμα χεριών δεν νομίζω να έπαιρνα ποτέ γιατί σε κάτι τέτοια είμαι πολύ περίεργη!
      Κι εγώ προσπαθώ πολύ καιρό να μαλακώσω το μαλλί μου και σε σχέση με πριν είναι πολύ καλύτερα ...αλλά έχω ακόμα δρόμο πιστεύω!!
      Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  8. Φαίνονται πολύ ωραία... Χρειάζομαι και conditioner αυτή τη περίοδο, οπότε ίσως την τιμήσω την κρέμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ψαχνω σαμπουαν κ θα το δοκιμασω. Τα μαλλια μου ειναι ξηρα στις ακρες και σπανε τα καημενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το σαμπουάν πάντως δεν ενθουσιάστηκα...δοκιμάζω ένα της AVON τώρα και μου ψιλοαρέσει...θα γράψω review σύντομα!!

      Διαγραφή
  10. Σούπερ προϊόντα!!! Τα αγαπώ όλα! Έχω κι εγώ μίνι review στα αγαπημένα του Ιουλίου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Την μάσκα μαλλιών την χρησιμοποιώ και εγώ και μου αρέσει πολύ!!
    Τώρα πρέπει να είμαι στην 4η συσκευασία νομίζω..! Αρωμα φανταστικό και όντως μεγάλη ποσότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω είχα χρησιμοποιήσει την μάσκα! στα δικά μου μαλλιά δεν έκανε τίποτα.. Τα ένιωθα σαν άχυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειχα δοκιμασει τη κιτρινη σειρα αλλα δεν εβλεπα καλα αποτελεσματα.. μαλλον το αντιθετο!!!!! Δοκιμασα τη λευκη σειρα με γαλα γλυκου αμυγδαλου και εμεινα απολυτα ευχαριστημενη.. ειδικα με τη μασκα.. κοριτσια ομως ξερετε τι καταλαβα; αν θελετε μακρια υγιει μαλλια χρησιμοποιειται μονο φυσικα σαμπουαν κρεμες και μασκες... ειναι τα καλυτερα για τα μαλλια αφου ειναι κ πιο κοντα - φιλικα στα μαλλια μας. Στηναρχη ισως δειτεξηρα τα μαλλια σας και αυτο θα συμβει γιατι τα μαλλια εεχουν τοσα χημικα απο ολα αυτα που βαζουμε πανω και πρεπει να αποτοξινωθουν.. μετα απο 15 περιπου λουσιματα θα επανελθουν τα μαλκια σας κ θα ειναι απολυτα μαλακα στιλπνα και υγιει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ πήρα την καφέ σειρά για το φριζάρισμα.... Καθόλου ευχαριστημενη. Υπερβολική ψεύτικη διαφήμιση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...