Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Review : Xειροποίητο Σαπούνι Λαδιoύ Linas Natureshop

Γεια σας κορίτσια και Χρόνια Πολλα!!

Ελπίζω να περάσατε ωραία τα Χριστούγεννα , εγώ οικογενειακά ως συνήθως με πολύ φαγητό.

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα σαπουνάκι που είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω από το Linas Natureshop.
Πρόκειται για ένα χειροποίητο σαπούνι λαδιού, 100% αγνό και φυσικό, χωρίς αρώματα, βελτιωτικά και σταθεροποιητές. Τα συστατικά του είναι το ελαιόλαδο, σόδα και νερό. Να διευκρινίσω πως στο τελικό προϊόν δεν υπάρχει ίχνος σόδας διότι αναλώνεται κατά την σαπωνοποίηση.
Είναι αντιμικροβιακό, αντιρευματικό, αγγειοδιασταλτικό, βοηθά στην ξηροδερμία, την τριχόπτωση και στις αλλεργίες του  δέρματος. Επίσης τονώνει τα μαλλιά. Είναι και για το πρόσωπο και για το σώμα.
Η συσκευασία του είναι λιτή και πολύ ελληνική θα έλεγα. Μου άρεσε πολύ.
Αποφάσισα να το δοκιμάσω στα χέρια μιας και έχω έντονο πρόβλημα ξηροδερμίας αλλά και ως σαπούνι για το πρόσωπο.

Για τα χέρια μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένη, είναι ένα κλασικό σαπούνι, δεν έχει κάποιο έντονο άρωμα και σου αφήνει μία ωραία αίσθηση καθαριότητας.

Για την χρήση του στο πρόσωπο να πω ότι αρχικά ήμουν λίγο επιφυλακτική μιας και χρησιμοποιώ επώνυμα ή φαρμακευτικά προϊόντα πάντα. Το χρησιμοποιώ εδώ και δέκα μέρες περίπου ως σαπούνι καθαρισμού ακόμα και για την αφαίρεση του μακιγιαζ. Έμεινα ευχαριστημένη, νιώθω πολύ καθαρό το πρόσωπό μου και ακόμα και όταν έχω βαφτεί είναι επαρκές για να αφαιρέσει το καθημερινό μακιγιαζ μου.
Η αλήθεια είναι ότι αν είχα κάποιο πιο έντονο μακιγιαζ δεν θα ήταν αρκετό ειδικά για τα μάτια αλλά για το απλό καθημερινό μακιγιαζ μου είναι μια χαρά. Στην αρχή μπορεί να νιώθω μια αίσθηση ξηρότητας αλλά μετά από λίγα λεπτά νιώθω το πρόσωπό μου πολύ απαλό και καθαρό. Δεν είδα κάποια έντονη αλλαγή αλλά νομίζω ότι είδα την επιδερμίδα μου λιγότερο λιπαρή μετά από κάποιες μέρες.
Τα αρνητικά κατά την προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν κάνει αφρό, και στα μάτια λίγο τσούζει.
Θα το ξαναχρησιμοποιούσα άνετα είτε για τα χέρια είτε για το πρόσωπο.

Τον τελευταίο καιρό έχω παρατηρήσει ότι όλο και περισσότερο αναζητούν οι γυναίκες προιοντα με φυσικά συστατικα.
Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποια παρόμοια προϊόντα; Έχετε μείνει ευχαριστημένες?


υ.γ. : Να ευχαριστήσω την Λίνα που έχει το κατάστημα και μου έδωσε όλες αυτές τις πληροφορίες για το σαπουνάκι.


Η άποψη μου είναι καθαρά προσωπική και πριν δοκιμάσετε κάποιο προϊόν πάντα να λαμβάνετε υπόψη σας τον τύπο της επιδερμίδας σας και τυχόν ευαισθησίες.

Φιλάκια Πολλά!!
Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να ονειρεύεστε!!
Καλή Χρονιά!!!!!!

6 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο το Blog σου και πολύ ενδιαφέρον το Post σου..!! Φιλιά


    passionglitter.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και εγώ έχω δοκιμάσει κάποια σαπουνάκια με φυσικά υλικά φτιαγμένα και έχω και ένα scrub για το πρόσωπο!! Είναι ότι πιο αγνό μπορούμε να βάλουμε στο πρόσωπο μας :)

    Ωραίο ποστ!!
    Νέα follower
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι αλήθεια αυτό..κι εγώ δεν το περίμενα.
      Σ'ευχαριστώ πολύ!!

      Διαγραφή
  3. poli kalo to sapouni sou kai bebaia i idea!!
    perna kaiesy an theleis mia bolta apo to blog mou
    na deis tis teleutaies agores tou 2012!
    filakia

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Εννοείται ότι θα περάσω!!
    Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...