Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Dear Santa Wishlist....

Καλησπέρα σας!!!

Καταρχήν θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τις ευχές σας για το νέο μου  blog!!Πολύ γλυκιά υποδοχή, η παρέα σας είναι πολύ όμορφη!
Σας ευχαριστώ πολύ!!

Μιας και ταιριάζει στην εποχή θα αφιερώσω αυτές τις γραμμές σε προϊόντα  που θέλω να αγοράσω μέσα στο 2013.
Ακούς γλυκέ μου Άγιε Βασίλη?????Ε??

Θα ξεκινήσω από την περιβόητη Νaked 2 Palette από την Urban Decay!!!!!
Έχω διαβάσει πάρα πολλά reviews και έχω δει κι άλλα τόσα βιντεάκια στο youtube. Αμέτρητοι συνδυασμοί για όλες τις ώρες. Νομίζω κάθε beauty blogger που σέβεται τον εαυτό της θέλει να την έχει στην συλλογή της. 

Και συνεχίζουμε με το Touche Eclat Yves Saint Laurent       
To highlighter που αποκαλούν θρύλο του μακιγιάζ !!! Πολυεργαλείο θα το έλεγα εγώ αφού δεν χρησιμοποιείται μόνο για concealer κάτω από τα μάτια αλλά με αυτό μπορούμε να τονίσουμε τις σκοτεινές περιοχές του προσώπου μας και να καλύψουμε τις ατέλειες!! Απαραίτητο για την τσάντα θα έλεγα και ανυπομονώ να το αποκτήσω μιας και δεν το έχω δοκιμάσει παρόλο που έχω ακούσει τόσα γι'αυτό!

Αμέσως επόμενο το Double Wear Stay In Place από την Estee Lauder
Έχω ακούσει και γι'αυτό τα καλύτερα λόγια!! Πολύ καλυπτικό και ξέρω ότι διαρκεί πολλές ώρες!! Εννοείται ότι μόλις το αποκτήσω θα γράψω review γι'αυτό!!(Ελπίζω ο καλός Άγιος Βασίλης να διαβάζει beauty blogs χιχιχι)

Και τέλος το Matte about you της Essie

Μιας και τα ματ βερνίκια είναι πολύ μόδα πρέπει κι εγώ να δοκιμάσω αυτό το trend!! Το matte about you είναι  στην ουσία ένα  top coat με το οποίο περνάμε το νύχι αφού πρώτα το έχουμε βάψει με το χρώμα της επιλογής μας και μας δίνει αυτό το ματ αποτέλεσμα! Είμαι πολύ περίεργη να το δοκιμάσω!!

Αυτό βέβαια ήταν ένα μικρό δείγμα από τα προϊόντα που θέλω να αποκτήσω. Προσπάθησα να συγκεντρώσω τα πιό πολυπόθητα αν και όχι τόσο οικονομικά!

Εσείς κορίτσια έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά ???

Σύντομα θα προσπαθήσω να ανεβάσω ένα post με αντίστοιχα προϊόντα πιο οικονομικά.

Περιμένω σχόλια και παρατηρήσεις σας κορίτσια!!!

Σας φιλώ!!!

Μην ξεχνάτε να χαμογελάτε και να ονειρεύεστε!!!

                                    



15 σχόλια:

  1. Είναι όλα ενα και ένα. Εύχομαι ο χοντρούλης με τα κόκκινα να στα φέρει όλα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου εύχομαι να στα φέρει όλα!!!
    Τώρα και εγώ φτιάχνω την δικιά μου wishlist :)
    xxx
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Demy σ ευχαριστώ πολύ!!!
      Ανυπομονώ να δώ και την δική σου λίστα!!!

      Διαγραφή
  3. ax polu wraia ola....makari na sta ferei glukia m...
    emena pali mou efere prowra(apo auta pou edeikses) tin naked2....kata tin akribeia oxi o agios basilis...alla basilis sketo :P
    xaxaxa
    kissesss



    passionglitter.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααα το τελευταίο θα το ήθελα και εγώ!! :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eγώ έχω το mattifyer από tommy G και δεν έχει να ζηλέψει τίποτα! Και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, παρήγγειλα την undressed palette από MUA που είναι dupe της naked 2 :)

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα τα έχω υπόψη μου και αυτά..πολύ σωστά τα λες!!Πρέπει να βρίσκουμε οικονομικές λύσεις!!
    Πολύ όμορφο το blog σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. K egw thelw thn naked 2!!!! Ayrio tha ginw melos soy gt eimai apo kinhto k dn emfanizei thn epilogh.......:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Εύχομαι να την αποκτήσουμε σύντομα λοιπόν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. s euxomai na ta pareis ola!! einai teleiaa <3 fovero to post s!! http://allaboutgirls-giwta.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σ'ευχαριστώ πολύ!!
    Πολύ ωραίο το blog σου ..το παρακολουθώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. την παλέτα σκιών naked 2 από που μπορούμε να την αγοράσουμε?:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...