Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Καλωσόρισμα!!

Kαλησπέρα σας!!!
Αυτό είναι το πρώτο μου Post!!! :)) Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στο ιστολόγιο μου.

Να σας πω λίγα πράγματα για μένα.
Είμαι η Λίνα , είμαι 27 χρονών και είμαι αρκετά κολλημένη με το διαδίκτυο αλλά και με ότι έχει σχέση με το μακιγιάζ και τα καλλυντικά, οπότε είπα να τα συνδυάσω κι όπου βγει.
Αγαπώ πολύ την AVON γιατί με έχει βοηθήσει πολύ τον τελευταίο καιρό που τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά από καλλυντικά ψάχνομαι αρκετά από τα πιο οικονομικά μέχρι και τα πολύ ακριβά.
Αγαπώ επίσης πολύ προϊόντα Estee Lauder και η "beauty guru" μου είναι η Michelle Phan.

Η δημιουργία του blog είναι μια σκέψη που είχα εδώ και πολύ καιρό. Σκέφτηκα λοιπόν ότι θα μου άρεσε πολύ να μοιράζομαι μαζί σας τις απόψεις μου , το style μου και τις συμβουλές μου.
Πολλές από εσάς θα έχετε ήδη δεί την σελίδα που έφτιαξα στο facebook το Beauty Insider.
Έχω πολλές πολλές ιδέες για reviews, παρουσιάσεις , fashion reports, tips και βέβαια giveaways για να μοιραστούμε.
Συγχωρέστε με για την εμφάνιση του blog μου, ακόμα μαθαίνω και προσπαθώ να το βελτιώσω.
Η παρέα των Greek Beauty Bloggers είναι πολύ όμορφη και ελπίζω να με αγκαλιάσετε.
Σας παρακολουθώ αρκετό καιρό και έχω μάθει αρκετά πραγματα.
Περιμένω τα σχόλια σας και τις παρατηρήσεις σας και τις ιδέες σας για πολλά πολλά Posts.

Συγχωρέστε με για το κατεβατό!

21 σχόλια:

  1. Σε καλωσοριιζω πρώτη και έγινα μέλος !Καλή αρχή και πολλά και ενημερωτικά ποστ να μας ετοιμάζεις πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλορίζικο κούκλα με πολλά και όμορφα posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλορίζικο κούκλα με πολλά και όμορφα posts!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή αρχή. Καλώς ήρθες στην blogoπαρέα μας. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αααα!! Καλοριζικο κουκλιτσα!! Καλως μας ηρθες :-)
    Μ'αρεσει το girly στυλ, ευχομαι να παει ακριβως οπως ονειρευεσαι! Ευχομαι καλες εμπνευσεις και να μοιραζεσαι μαζι μας ο,τι αγαπας και να μας ομορφαινεις!!
    Keep blogging and Have Fun ;-)

    Εννοειται σ'ακολουθω!
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΗ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ-ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλως μας ηρθες...ειμαι μια follower πλεον....
    ριξε μια ματια στο διαγωνισμο ισως σε ενδιαφερει
    http://fairymakeuptales.blogspot.gr/
    καλές αναρτησεις λοιπον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες, σε ακολουθώ!
    Θα χαρώ πολύ αν με ακολουθήσεις και εσύ, έχω και ένα διαγωνισμούλη!
    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κορίτσι καλώς ήρθες στην blogοπαρέα μας! είμαι μέλος στο Blog σου με το όνομα όλγα κόνιαρη! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις κι εσύ να γίνεις μέλος στο δικό μου! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Οκ, συνηθίζω να διαβάζω κ' παλαιότερες αναρτήσεις στα blogs που πρωτο-συναντώ, αλλά εδώ... έφτασα στην πρώτη σου ανάρτηση κ' δεν κατάλαβα πώς κύλησε η ώρα!!!
    Μου αρέσει πολύ κ' το πολύ φιλόξενο blog σου κ' ο τρόπος που γράφεις!!!
    (ΛΑΤΡΕΨΑ τα δαχτυλιδάκια με το υγρό κ' τη φουσκαλίτσα κ' ΞΤΕΡΕΛΑΘΗΚΑ με το βικτωριανό στυλ των μανό σου!!!)
    (Με έπιασε πολυλογία!!!)
    ;-)
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Γιάννα (& Γιάννης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για τα πολύ καλά σου λόγια!!!
      Κι εγώ διάβασα κάποιες από τις αναρτήσεις σας..ε/ιναι πολύ ωραίο το blog σας!!
      Σας εύχομαι καλές δουλειές!

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...